TUNTISELOSTEET

LES MILLS BODYBALANCE

Mm. joogaan pohjautuva tunti, joka sisältää tasapainoa, liikkuvuutta ja voimaa kehittäviä liikkeitä. Miellyttävän rauhallinen musiikki rentouttaa sekä kehon, että mielen. Osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta joogan tapaisista harjoituksista.

LES MILLS BODYPUMP

Lihaskuntotunti, jolla saavutat tulokset nopeasti! Tunnin aikana harjoitellaan levytangon ja -painojen avulla kaikki tärkeimmät lihasryhmät. Voit päättää oman harjoitustasosi säätämällä levytankosi painoa. Sopii kaiken ikäisille, sekä liikuntaharrastusta aloittaville, että kokeneille kuntoilijoille.

CORE

Sporttinen tehotreeni keskivartalon lihaksille, ei askelkuvioita.

CORE-jumppa mukana  yhdistelmätunneissa (esim. BODYPUMP+CORE). 

 

ASAHI-terveysliikunta

Harjoitus, jossa kehon liike, hengitys ja mielen keskittyminen yhdistetään tasapainoiseksi kokonaisuudeksi. Ei vaadi aikaisempaa liikuntakokemusta. Kysy tilaustuntia ryhmällesi!

NISKA-SELKÄ

Selkeää perusjumppaa, jossa lihaskuntoliikkeitä ja liikkuvuutta parantavia harjoituksia. Tunti sisältää monipuoliset ja rauhalliset venyttelyt.

VATSA-PAKARA

Tehokkaita lihaskuntoliikkeitä keskivartalolle.

 

VENYTTELY

Kehonhuoltotunti, joka sisältää venyttelyä ja rentoutusharjoituksia. Tunnilla käytetään vaihdellen myös fasciapalloa ja putkirullaa.

STEP

Tehokasta, selkeää step-askellusta yhdistettynä lihaskuntoharjoitteluun.

KEHONHUOLTO

Liikkuvuuteen, kehonhallintaan ja tasapainoon keskittyvä tunti. Sopii rauhallisen jumpan ystäville ja palauttavaksi harjoitukseksi. Toivomme erityisesti senioreita mukaan.

 

BODYPUMP ja BODYBALANCE ovat Les Mills Internationalin kehittämiä ohjelmia. Tuntien ohjaajat ovat suorittaneet lisenssitutkinnon. Ohjelma vaihtuu kolmen kuukauden välein ja on sama kaikilla ohjaajilla. Tunnit ovat samanlaisia kaikkialla maailmassa.